CPB Serveis Salut Mental a la primera trobada Talent Emergent del sector salut i social

El passat divendres 13 de juny, va tenir lloc la primera jornada ‘Talent Emergent del sector salut i social’ organitzada per la Unió Catalana d’Hospitals en el marc de la commemoració dels 50 anys de trajectòria de d’aquest agent social referent del Sistema de Salut.

Més de 100 persones, talents emergents de les organitzacions de la xarxa, es van trobar al Cibernàrium 22@ Edifici MediaTIC de Barcelona Activa amb l’objectiu de crear un espai de reflexió col·lectiva, d’intercanvi d’experiències i generació de propostes de futur, donant veu a les noves generacions.

La jornada va comptar amb un interessant programa, on les dinàmiques participatives van facilitar el debat sobre els models organitzatius, la detecció de necessitats i inquietuds i, el foment d’una cultura de comunicació per cocrear i impulsar millores en la qualitat de l’atenció, l’experiència de les persones i l’eficiència dels serveis.

En representació de la Fundació CPB Serveis Salut Mental hi van participar, la Sara Garcia, infermera a la Clínica Llúria – Comunitat Terapèutica, el Felipe Gutiérrez, psiquiatre al CSMA Dreta Eixample, Encants i Camp de l’Arpa i la Clara Ibáñez, treballadora social a la Unitat Funcional d’Habitatge (UFH).

En el marc de la col·laboració amb el Grup CHM Salut Mental, per enfortir la cartera de serveis de salut mental comunitària de qualitat i innovadors, l’equip de CPB SSM va compartir aquesta experiència amb la Mònica Burgos i la Sara Millán.

L’adjunta a gerència de CPB SSM, Jana Fàbregas, va formar part del Comitè Organitzador d’aquesta primera jornada que aposta per un lideratge amb una mirada oberta com a motor de canvi i transformació del sistema sanitari i social.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
1

Carles Oliete (La Unió)

2

Marta Forné (La Unió)

3

Núria Sala (Althaia)

4

Xènia Castillo (Consorci Sanitari de l’Anoia)

5

Jana Fàbregas (CPB SSM)

6

Natalia Allué (Fundació Sanitària de Mollet)

7

Francesc Bas (Fundació Hospital Asil de Granollers)

8

Andrés de Juan (Hospital Clínic)

9

Roser Fernández (membre del Comissionat Inspirador dels actes de celebració dels 50 anys de La Unió)

10

Jaume Duran (membre del Comissionat Inspirador dels actes de celebració dels 50 anys de La Unió)

11

Cristina Adroher (IAS Girona)

Moltes felicitats a La Unió Catalana d’Hospitals per aquesta excel·lent jornada!!